Let me help you to search

Friday, September 17, 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Hi Salam semua. Apa khabar?

i bet everybody is busy with hari raya celebration. yeay kemenangan hebat org Islam. Sambut lah dengan sederhana, gembira dan tenang.

saya nak mengambil kesempatan utk mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semua rakan saya. semoga Allah terus berkati kita dan sentiasa melindungi kita. Saya memohon maaf di atas segala kesilapan atau ketelanjuran bahasa selama ini. saya doakan kita semua gembira dan selamat sentiasa. akan saya pelajari memperbaiki diri dari masa ke semasa.

Im gonna miss Ramadhan. Last but not least jangan lupa PMR lagi 3 minggu , edisi 2010 ... hehehehe.

till then

be safe

Have a blessed and joyous Hari Raya

Saya hargai semua.terima kasih atas sokongan ikhlas anda yg tak berbelah bahagi

Ahmad Firdaus Kamaruzaman

xoxo

No comments:

Post a Comment