Let me help you to search

Saturday, October 16, 2010

yeeha , i'm back ...

Hi apa khabar semua? masih mood perikse? hope PMR is treating everyone good.

Alrite. first things first. my PMR went well. i had fun , scary and what so other , ... dh lme x write any notes c0z busy sgt ngan exam ... after this , i will always on9 on fb because i got a greatest new , that i will have my holiday f0r 10 days plus 1 by my own initiatif .... saya harap anda semua pun seronok.

okay secondly, this holiday , i hope that i can lose my weight and i will get the chance to cut my fat ... ini memerlukan daya tahan dan iman yg kuat =)tllglh , jgn brikan byk temptation ... and next week is the last week for SITI KELEMBAI ... aq x taw r , nape i love to watch the drama , maybe because the coordinator and linestory kot ...n jgn lpe watch MARI MENARI mlm nie n' The Amazing Race Asia Season 4 at AXN .... on thursday , 9 p.m ....

Dan rasanya tak sabar nak amik prkse al-azhar plakl. InshaAllah. prikse terakhir untuk tahun 2010. semuanya tersusun, semoga Allah berkati perjalanan saya. Dan saya juga doakan untuk anda semua juga, harap semuanya gembira dan tenang. bila dah nak masuk tahun baru ni, and when i look back, i thank Him. seriously, things really happen for a reason. saya bersyukur dan lega. memang Allah dah susun yg terbaik untuk kita dan Dia tau hikmah disebalik segalanya. Saya lebih bahagia, lebih gembira dan tenang. im blessed. i love my family and friends, InshaAllah.

Jadi, always keep in mind, hidup kita ada ups and downs tapi we focus on positive things. that is what keep me going. positivity. semua org ada rezeki masing2, semua org ada bahagian masing2. bersyukur dengan apa yg kita perolehi.

Last but not least, my family dh plan nak wat lwtn kat rmh Allahyarham Tan Sri. P.Ramlee smpena blm P. Ramlee .... kita sama sama doakan beliau ditempatkan dikalangan org org beriman.Amin..

Alrite i gotta go susun my baju, OMG i seriously have to get a bigger wardrobe.

to everyone, terima kasih banyak2 sebab sentiasa menyokong. Hanya Tuhan saja yg dapat membalas jasa ihklas anda itu. on my side, i will try to better myself. InshaAllah. =)

p/s : to whoever's impersonating me on facebook or wherever, PLEASE AIM HIGHER

be safe

be positive

Ahmad Firdaus Kamaruzaman

xoxo

No comments:

Post a Comment