Let me help you to search

Friday, May 21, 2010

fifteen behind myself

Assalamualaikum !!!!!!!!!!!!!!!!! yeeha am back.

fuhh what a day. baru habis ptg cakes my 15 birthday tpi sya hrp that saya xkan lpa psl hal2 yg laen , ermmm ... mcm x prcya jer tpi anyway thanx f0r all dA wish and hop3 our relationship will remain forever .... hug hug !!

anyway, this is a sincere note from me. Alhamdulillah semua tengah berjalan lancar. bs0k ader exam plk ...rsa mcm cuak plk especially math test ... ermm , sadis ..... Alhamdulillah. masa untuk terus belajar dan dapa tilmu lebih. yang tak suka tu, LU PIKIR LA SENDIRI bak kata Nabil. dan bak kata Norman KRU, kita jangan lupa diri. teruskan bersyukur dengan apa yg kita ada sebab ramai di luar sana yg teringin utk melakukan kerja2 seperti ini.

kalau ikutkan translasi english ke bahasa, maksud FACEBOOK ialah tempat muka buku, yg dibuat utk kawan kawan saya. yg mana tak sukat or setakat nak mengutuk tu, saya rasa tak perlu berada disini. buat dosa je lah ngumpat ngumpat, or mengata buruk pasal orang. tak mau tak mau tak mau ! tak baik! okay!

Saya akan teruskan kerja harian saya, semoga Tuhan berkati kerja saya, family saya dan relationship saya. terima kasih pada friendz2 saya jugak. saya akan terus "berkhidmat" .
last but not least, be sincere and be original. saya akan update dr masa ke semasa. terima kasih utk semua wish anda.

lagi sekali, kalau takde benda elok nak cakap, lebih baik jangan cakap apa apa LOL.
have a great weekend semua.

Salam
hugs!
Happy Birthday To Me
Selamat Hari Lahir Pada Saya

No comments:

Post a Comment