Let me help you to search

Wednesday, November 3, 2010

Impian Firdaus tercapai jua

Assalammualaikum ... hari ni , ramai gler yg ponteng skolah ... Mereka mengatakan adlh sgt mmbzr dan boring kal0 dtg hri nie ...

FIRD...tidak kisah dtg skolah hri ni.

Pujian diluahkan di sekolah tentang lukisan dan tlsn khat yg ditulis oleh saye .. x derlah lawa sgt tpi blhlh kl0 nk mng kan ... hahaha , sgt kelakar ..

Sebenarnye khat yg aq tnjk kat dyeowang tu bknnye aku yg buat .. huhuhu , itu acap punyelh , saje je nk jeleskn Ikmal , arrogant sgt dgn aku ... wawawa tpi lksn tu ak yg buat tau ...

next ,

"Sebenarnya saya pernah terfikir untuk mnls dgn tgn kiri [ lefthanded ] ketika belajar dalam drjh empat dulu.

"Ketika itu saye brfkr yg tgn kiri tu x lah penting sgt , apakah saya benar-benar sudah bersedia.So , saye cancel n tidak mahu untuk practice my left hand ....

"Apabila saya fikir semula tadi , trfkr plak psl krgn yg kene buat utk sklh mngh .. dhlh byk , pjg plak tu .... ssb tulah aku dh mla practice tls gne tgn kiri ... kire blhlh jgk skrg ni lps bbrapa hri mncuba .. good3

"Bagaimanapun, aku trime ksh jgk r kat Nik yg ajar aq utk passion gne tgn kiri nie .. n for Ikmal , jgn selalu perli org ... wawawa ..

"dlm bbrape hri lgi , Insya-Allah saya akan gne tgn kiri saye nanti," katanya.

Apa2p0n aku sgt brsykr kpda Allah , sedih sangat lpas sis dpt duet ni , x thulh knape ??.

"Apa yang mampu dilakukan, banyak sedekahkan al-fatihah dan berdoa semoga arwah ayah ditempatkan di sisi orang beriman,".

PROFIL

NAMA SEBENAR: Ahmad Firdaus Kamaruzaman

TARIKH LAHIR: 21 Mei 1995

TEMPAT LAHIR: Selangor

AYAH: Allahyarham Kamaruzaman Muhsin

IBU: Hamidah Omar

KELUARGA: Anak ketiga daripada tiga beradik

Salam n bye4 .....



No comments:

Post a Comment