Let me help you to search

Thursday, December 2, 2010

salam kengkawan

Apa khabar semua? harap semuanya baik baik belaka.

saya baru habis buat smthing . oh well what a day.

here i am writing u a note. untuk tatapan friends saya.

it hit me today, dan sebelum ni juga yg saya bersyukur dengan kurniaan Dia. thank you kepada ajim kerana dh lbih cekap bawak kereta ... hahaha .... tanpa ajim, i woudnt bet here. seriously.

maaf jika saya kurang aktif sejak kebelakangan ni. same on twitter jugak =) but i will try to write more okay. just wondering what does your list of accomplishment look like? 2010 is ending soon.Harap semua rezeki kita diberkati dan hidup lebih tenang dan selesa kepada kita semua tahun depan.

minggu nie ade kenduri kat rumah wo ... i bet mesti meriah .... nnti dptlh ak jumpe Aida n the others , kire mcm family gatheringlah .... x sbr rsenye nk tgk hsil kerje Uda ... i will wait ... n lgi stu , kpada sesuatu , improve ur services .. d'sini ade fird sertekn bbrape gmbr mse tgk wyg kat J.J Bukit Tinggi kelmarin ... see ya ....

i gtg, i want to watch Putera Katak . thanks again kepada yg reply, im humbled, im blessed.

p/s: apakah yg anda mahukan atau harapkan daripada friendpage saya ini ? saya akan cuba memperbaiki dr semasa ke semasa.

goodevening



pokok crismas .. amazing sgt ..
best tgk puppet show nie ..
nie puppetnye ..
PUPPET SHOW ... best3 ..
ok x ???
lawa3 ..
best x ??

No comments:

Post a Comment